Hledáte pro svou firmu sídlo a nechcete ho mít na adrese svého bydliště v bytě nebo rodinném domě?

Sídlo pro firmy
Brno – venkov

Co Vám můžeme nabídnout?

Firemní adresa v domě na Komenského náměstí v Ivančicích a doprovodné služby související se sídlem firmy.

Nabízíme vám virtuální sídlo firmy ve městě Ivančice, okr. Brno-venkov.

Získejte místo pro svoje podnikání.

Vhodné pro živnostníky i společnosti. Nezáleží, zda firmu nově zakládáte nebo jen potřebujete změnit sídlo společnosti.

Využijte navazujících služeb pro ještě hladší správu virtuálního sídla.

Sídlo firmy Ivančice

Získejte pro svou firmu sídlo firmy v okrese Brno-venkov. Přímo na adrese Komenského 23/13, Ivančice.

Přeposílání fyzické korespondence

Dostaňte se ke své firemní korespondenci aniž byste pro ní museli fyzicky jet na adresu sídla.

Elektronizace (skenování) příchozí pošty a zaslání na e-mail

Pokud nechcete čekat na fyzickou poštu, nebo potřebujete mít okamžitý přehled o tom, jaká korespondence Vám chodí.

Správa Datové schránky

V případě, že si nerozumíte úplně s informačními technologiemi nebo vás povinnosti spojené s datovou schránkou zdržují.

U nás získáte něco navíc

Každý, kdo u nás bude mít sídlo podnikání, získá výhodné slevy od firmy MacGregor & Company s.r.o.:

  • Sleva 15% na tvorbu nových nebo úpravu stávajících webových stránek.
  • Slevu 10% na jednorázovou SEO Analýzu.
  • Slevu 30% na SEO a PPC správu (sleva platí první 3 měsíce při roční objednávce).

Jak změnit sídlo firmy?

Na uvedené adrese si pronajmete sdílenou poštovní schránku. Po dobu trvání nájemní smlouvy získáte i souhlas s umístěním sídla vaší firmy.

Objednejte si sídlo firmy na 12-36 měsíců

Zaplatíte zálohovou fakturu

Obdržíte "Souhlas majitele se sídlem firmy"

Základem každé firmy je její sídlo. Také je ale důležité oddělovat práci od osobního života. Virtuální sídlo firmy řeší problém toho, kdy jinak musíte mít sídlo firmy u vás doma v bytě nebo rodinném domě.

sidlo_pro_firmy_www-mcgc-cz

Sídlo firmy Ivančice

Firmy sídlící na naší adrese spadají pod působnosti Finančního úřadu – Brno-venkov (pobočka Ivančice).

Vaše nová adresa firmy bude Komenského nám. 23/13, Ivančice, 664 91

 

Jak probíhá změna adresy podnikání – fyzická osoba

Pro přepsání místa podnikání fyzické osoby potřebujete pouze souhlas majitele NV. Po vyplnění objednávky (formulář níže) obdržíte během 1-2 pracovních dnů zálohovou fakturu a nájemní smlouvu na pronájem místa pro sdílenou poštovní schránku. Na základě této nájemní smlouvy a zaplaceného pronájmu současně obdržíte souhlas s umístěním adresy Vašeho podnikání na této adrese.
Pokud máte aktivní DS (Datovou schránku), obdržíte po uhrazení faktury do DS souhlas majitele domu, který si následně na poště převedete z elektronické do papírové ověřené podoby. Tuto listinu předložíte na příslušném Živnostenském úřadu.
V případě, že po uplynutí sjednané nájemní smlouvy nedojde k jejímu prodloužení, zaniká s touto nájemní smlouvou současně i Souhlas majitele NV s umístěním sídla podnikání. O této skutečnosti je příslušný Živnostenský úřad bezprostředně informován.
V rámci pronájmu sdílené poštovní schránky nabízíme doprovodné služby – přeposílání fyzické pošty nebo její elektronizace. Viz. níže.

Jak probíhá změna adresy podnikání – právnická osoba

Než nás budete kontaktovat, tak si prosím u svého právního zástupce nebo notáře, se kterým řešíte přepis sídla firmy ověřte, zda po Vás bude vyžadovat ověřený papírový “Souhlas majitele NV” nebo zda bude akceptovat zaslaný “Souhlas majitele NV” v elektronické formě zaslaný z DS majitele do DS notáře (advokáta) a sám si následně provede úřední konverzi z elektronické do papírové podoby.

Pro získání “Souhlasu majitele NV” je potřeba si v příslušném domě pronajmout sdílenou poštovní schránku. V rámci tohoto pronájmu získáte i souhlas s umístěním sídla firmy. Tento souhlas je navázaný na dobu trvání nájemní smlouvy a po jejím ukončení zaniká.

Pokud zakládáte novou společnost, do kontaktního formuláře vyplňte jméno jednatele firmy a název nové společnosti do závorky. Toto bude uvedeno na zálohové faktuře pro pozdější uplatnění do nákladů po zapsání společnosti do OR a přidělení IČ a DIČ.
Po vyplnění objednávky (formulář níže) obdržíte během 1-2 pracovních dnů zálohovou fakturu a nájemní smlouvu na pronájem místa pro sdílenou poštovní schránku. Na základě této nájemní smlouvy a zaplaceného pronájmu současně obdržíte souhlas s umístěním adresy Vašeho podnikání na této adrese.

Prosím promyslete si dobu, na kterou si zřízení sídla objednáváte. Pokud z Vaší strany nedojde po uplynutí sjednané nájemní smlouvy k jejímu prodloužení, zanikne s uplynutím doby i souhlas majitele s umístěním sídla firmy v NV. Pokud v době zániku nájemní smlouvy bude sídlo vaší společnosti i nadále na adrese Komenského 23/13, Ivančice, bude příslušný rejstříkový soud obratem informován o zániku souhlasu majitele NV s umístěním sídla firmy.

Přeposílání fyzické korespondence

Pokud do Vaší sdílené pronajaté poštovní schránky přijde korespondence, zpravidla 1x měsíčně ji přepošleme na Vaši určenou adresu. Je možné sjednat si individuálně i okamžité přeposlání každé korespondence, která bude na Vaši adresu doručena.

Zásilky přeposíláme na vybrané adresy v ČR i SR. Po předchozí domluvě možné zasílat i jinam do ciziny.

Aby nebylo nutné zasílat fakturu po každém úkonu, předplatíte si služby zakoupením kreditů. V ceníku doprovodných služeb naleznete počet kreditů, které se Vám odečtou za využití jednotlivých služeb.

sidlo_pro_firmy_preposilani_posty_www-mcgc-cz
sidlo_pro_firmy_skenovani_posty_www-mcgc-cz

Elektronizace (skenování) příchozí pošty a zaslání na e-mail

Pokud si nejste jisti, zda doručenou korespondenci nutně nepotřebujete ihned získat, můžete využít zaslání fotografie obálky do mailu. Pokud budete nutně získat obsah obálky, můžeme Vám ji naskenovat a zaslat na mail.

Můžete si také sjednat automatické skenování veškeré příchozí pošty a přeposílání skenů na Váš mail. Fyzické zaslání pošty proběhne následně 1-2 za rok, dle jejího množství.

Správa Datové schránky

Pokud plně neovdláte PC a nejste si jisti zda zvládnete plně ovládat DS, nabízíme Vám možnost pravidelné správy vaší DS (datové schránky). Veškerou korespondenci Vám vyzvedneme a zašleme na Váš email. Stejně tak za vás odešleme prostřednictví vasi DS vaše podání a vy jen obdržíte doručenku o odeslané zprávě.
Cenu služby naleznete v ceníku doprovodných služeb.

sidlo_pro_firmy_sprava_datove_schranky_www

Objednávka změny sídla firmy / fyzické osoby

Osoba

Plátce DPH

Objednávka sídla na

Souhlas majitele nemovitosti

Objednávka kreditů na doprovodné služby

6 + 10 =

Sídlo pro firmy:

Poskytovatel služby a fakturační údaje

  • Tomáš Gregor
  • Nádražní 275, 798 26 Nezamyslice
  • IČO: 69694915