77 66 88 994 gregor@mcgc.cz

Vytvoříme pro vás jakékoliv texty na míru

Copywriting

Co je to copywriting?

Zjednodušeně se dá říct, že se jedná o psaní textů, které mají podpořit marketing vašeho webu. 

Znáte základy SEO optimalizace? Umíte si udělat analýzu klíčových slov? Víte, co jednotlivé vyhledávače a srovnávače zboží chtějí? Ovládáte perfektně gramatiku? Vždy jste měli cit pro psaní a baví vás celý den ťukat do klávesnice? Pak jste copywriteři, jak se patří a naše služby nepotřebujete. V opačném případě se na nás neváhejte obrátit. My zase neumíme navrhovat oblečení, vyrábět nábytek nebo třeba renovovat podlahy. Co ale umíme, je prodej pomocí slov. 

Nebuďte těmi, kdo podceňují sílu textů na webu či e-shopu. Nejde jen o to zaplnit prázdná místa! Slogany, články, představení firmy a také popisky zboží a vašich služeb jsou tím, co ve skutečnosti prodává a to hned na dvou úrovních. Správný copywriter totiž musí umět psát tak, aby návštěvníky na web dostal. Texty tedy musí obsahovat správná klíčová slova a uspokojit vyhledávače. Zároveň však musí být zajímavé a čtivé, aby v potenciálních zákaznících vzbudily chuť produkt či službu vyzkoušet. To, jestli se zákazník znovu vrátí, už je na vás.

SEO texty

Musí být bohaté na klíčová slova. Ale jen na ta, která vás ve vyhledávačích vystřelí směrem vzhůru. A navíc ve správném poměru. Přemíra klíčových slov, která jsou irelevantní, je na škodu.

PR články

Komerční texty, které mohou být umístěny i na vašem webu, ale primárně slouží jako reklama do tištěných nebo online médií a na podobně zaměřené blogy. Ty do nich obvykle nezasahují a otisknou je přesně tak, jak jsou napsány. Mohou mít jakékoliv téma a jejich cílem je vzbudit zájem o produkt či službu, na kterou mohou přímo odkazovat. Za jejich umístění se platí.

Tiskové zprávy

Slouží jako sdělení společnosti či jedince médiím a ta do nich mohou jakkoliv zasáhnout. Samozřejmě musí zachovat fakta, na kterých by se měl obsah tiskových zpráv (TZ) zakládat. 

Popisky zboží

Nejvíce opomíjené texty na e-shopech, které však rozhodují o tom, jestli prodáte nebo ne. Správné popisky totiž slouží jako prodavač v kamenné prodejně. Měly by se v nich najít odpovědi na všechny otázky, které zákazníka při nákupu napadnou. Navíc s použitím klíčových slov, která zajistí, že se budete správně zobrazovat ve srovnávačích zboží a vyhledávačích. 

Představení firmy/podnikatele/autora

Ať už má váš web desítky podstránek nebo jen hlavní stranu, jedna věc na něm nikdy nechybí a to “O nás/O mně”. Představení firmy nebo osoby, která za obsahem webu stojí, je totiž základním textem, který by měl být autentický, srozumitelný, originální a gramaticky a stylicky správný. 

Webové stránky jsou Vaší prezentací na internetu. Je to Vaše vizitka v on-line světě. Dobře udělané webové stránky Vám pomohou sehnat nové zákazníky. Stejně tak špatně udělané webové stránky můžou Vaše zákazníky odradit.

sprava_a_optimalizace_PPC_kampani_mcgc-cz

Sociální sítě

Neméně důležitá je i prezentace na sociálních sítích. Musíte vědět nejen to, kdy a jak máte postovat, ale i co k jednotlivým příspěvkům napsat. Komunikace by měla být jednotná a vycházet z firemní image. Tykat? Vykat? Psát spisovně nebo být naprosto free? S tím rádi poradíme. Můžeme za vás kompletně převzít správu vašich sociálních sítí nebo vám dělat měsíční plány a poradit, jakým stylem se zákazníky komunikovat. 

Scénáře

V portfoliu našich služeb najdete i tvorbu videí. Ať už se chcete prezentovat pomocí kresleného nebo hraného videa, je lepší mít k ruce scénář. Usnadní práci a pokud ve videu někdo mluví, předem napsaný text ho zbaví nervozity. Navíc se nemůže stát, že byste s výsledkem nebyli spokojeni, pokud znáte scénář předem. 

copywriting_video_scenar_mcgc-cz
copywriting_mcgc-cz

Rozhovory

Jednou z forem prezentace může být i vedený rozhovor. Ten je pro mnohé podnikatele snazší, než když mají o své práci napsat souvislý text. V našem týmu máme redaktorky a reportérky, pro které byly rozhovory se známými osobnostmi denním chlebem a vy tak na svůj web můžete umístit profesionální interview, které nemá každý (v psané, natočené či nahrané podobě).

Nejnovější reference